Total Pageviews

Friday, February 3, 2012

SUMMER OBSESSED

Aκόμη αρνούμαι να μπω σε mood εξεταστικής, αρνούμαι να δεχτώ πως το καλοκαίρι είναι ακόμη 5 μήνες μακριά και πως οι σελίδες που έχω να διαβάσω μερα με τη μέρα αυξάνονται αντί να μειώνονται. Γι αυτό λοιπόν αποφάσισα να ρίξω μια ματιά στην καλοκαιρινή μου γκαρνταρόμπα και να αποφασίσω ποια είναι αυτά τα κομμάτια που μπορώ και υπό τις παρούσες συνθήκες να αξιοποιήσω. Και να τα συμπεράσματα μου.

I still don't feel like studying and I totally miss summer.So these are some summer items I still wear.

1. Tα vintage γυαλιά μου. (ναι κι ας είναι πορτοκαλί)
    My vintage sunglasses.

2. Τα ροκ αλλά και τα λουλουδάτα καλοκαιρινά t-shirt μου. Ποιός σας είπε πως εκείνα τα μουντά γκρίζα και καφέ t-shirt είναι πιο πρακτικά;
    My summer t-shirts

3.Το τζιν πουκάμισο που μου κρατούσε συντροφιά τις νύχτες του καλοκαιριού.
    My denim shirt


4. Τα σορτσάκια που παρά την παντελή απουσία μαυρισμένου δέρματος επιμένουν να συνδυάονται με biker boots και oversize πουλοβεράκια.
    My shorts, worn now with my fav biker boots and oversize t-shirts and sweaters.


4 comments:

  1. Πολυ καλη σκεψη!!!

    http://thechicdream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Welcome back :)
    This is a great idea!
    Have a wonderful weekend,
    xxx

    ReplyDelete
  3. those glasses !! absolutely perfect !

    bisous,

    J

    ReplyDelete