Total Pageviews

Thursday, December 30, 2010

ΟΙ ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΜΟΥ ΜΙΛΑΝΕ

Κάθε φορά που επισκέπτομαι εμπορικά κέντρα και υπέροχα μαγαζιά, αρχίζω και αμφιβάλλω για την ψυχική μου υγεία...Ναι, λοιπόν οι βιτρίνες μου μιλάνε. Αν κάπως έτσι νιώθετε και εσείς, αυτό σίγουρα είναι το άρθρο σας.
Σήμερα λοιπόν νωρίς το μεσημέρι αποφάσισα να πάω μια βόλτα προς το Golden Hall και ακριβώς αυτά που μου είπαν οι βιτρίνες αποφάσισα να τα μοιραστώ μαζί σας.







Στην Καλογήρου οι βιτρίνες, απόλυτα θελκτικές με καλούσαν να επενδύσω ένα σεβαστό ποσό για να αποκτήσω ένα ζευγάρι παπούτσια κόσμημα. Το μαύρο χρώμα ήταν κυριάρχο, σε ankle booties, γόβες, peep-toes , αλλά και τσάντες. Τρούκς και στρας μου σιγοψυθίριζαν διάφορα  γλυκόλογα. Τσαντάκια με ρετρό αισθητική δεν με άφηναν να πάρω το βλέμμα μου από τη βιτρίνα. Sexy μπότες πάνω από το γόνατο με έκαναν να τις ερωτευτώ παράφορα. Ναι, ήταν όλα εδώ... Sergio Rossi, Alaia, Dolce &Gabbana, Ferragamo, Fendi. Αποχώρησα από το βιτρίναι με ένα βαθύ στεναγμό, αλλά και ευτυχής που κατάφερα να αντισταθώ στα πάθη μου.




Το Zilly ροκάρει με γούνες σε γκρι και μάυρο, με δερμάτινα παντελόνια, μαύρες γόβες και sexy ψηλές μπότες. Δερμάτινα τζέκτ, μίνι, αλλά και μάξι φορέματα σε εκκεντρικές αποχρώσεις μας δίνουν ήδη τον παλμό της αυριανής νύχτας. Tα μοναδικά κομμάτια της Isabel Marant ήταν για άλλη μια φορά το highlight του καταστήματος, εγώ όμως βράχος...



Απ' όλα έχει ο μπαχτσές των fashionistas. Το Pinko κινείται σε πιο chic ρυθμούς υιοθετώντας την κυρίαρχη στον φετινό χάρτη της μόδας αισθητική των nude χρωμάτων. Mini φορέματα σε παλ αποχρώσεις, σακάκια, βολάν και φτερά δημιουργούν μια βιτρίναι που μοιάζει βγαλμένη από τα πιο γλυκά μας fashion όνειρα.




Τη μεγαλύτερη όμως essence ονείρου ή ακόμη και fashion ψευδαίσθησης μας προκάλεσαν οι βιτρίνες του Golden Attica. Ως γνήσια σινεφίλ διέκρινα στις βιτρίνες το στυλ της Jeanne Moreau και της Monica Vitti. Το Golden Attica λοιπόν μας προτείνει το κόκκινο της φωτιάς, αλλά και το λευκό και υιοθετεί τη μοιραία γοτεία των 60's. Tα πράγματα γίνονται πολύ χειρότερα-καλύτερα μέσα στο Αttica. Σας εύχομαι λοιπόν ολόψυχα να μην αντισταθείτε στα πάθη σας, όπως κατάφερα σήμερα εγώ. Χριστούγεννα είναι, τώρα είναι η ώρα για τις ατασθαλείες των fashionistas...

Σε λίγο θα είναι εδώ και οι βιτρίνες του Marc by Marc Jacobs, του Sotris, του Free Shop...  Stay inspired λοιπόν... 

No comments:

Post a Comment