Total Pageviews

Friday, February 11, 2011

ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΥ

Λοιπόν, (ξεκινάω δυναμικά αυτή τη φορά) μετά από μια μικρή απουσία 2 δύσκολων για μένα ημερών επέστρεψα δριμύτερη και θα είμαι εδώ για πολύ ακόμη.

Αρχικά θέλω απόψεις για το Blue Valentine. Αγαπώ το Ryan Gosling και το μεγάλο του ταλέντο, αλλά και την τεράστια αίθουσα του Ιντεάλ. Ευκαιρία ψάχνω λοιπόν να το επισκεφτώ... Όποιος λοιπόν είδε το Blue Valentine, ας με διαφωτίσει.


Xθές πέρασα ένα υπέροχο βράδυ και το μαύρο μου φόρεμα που φόρεσα με ένα τζιν πουκάμισο από μέσα, με έκανε να θυμηθώ ένα από τα αγαπημένα μου φετινά trends. Κάλτσες μέσα από τα παπούτσια. Ακόμη όταν το λέω, στο νου μου έρχονται κάποιοι κατακαημένοι και μη μεσήλικοι τουρίστες και τα ''πανέμορφα'' καφέ πέδιλα τους με τα γκρι τους καλτσάκια από μέσα. Εγώ όμως δεν αναφέρομαι σε αυτό, αλλά σε αυτό εδώ.






No comments:

Post a Comment