Total Pageviews

Saturday, February 12, 2011

A GOOD YEAR

Ο Ridley Scot είναι ικανός για το καλύτερο και για το χειρότερο. Το ίδιο και ο ΑΝΤ1 και οι κινηματογραφικές του επιλογές. Το βραδάκι θα προβάλει λοιπόν το A good year του Ridley Scott. Εγώ έχω ανάγκη από μια feel-good ταινία που θα με κάνει να νιώσω πως αυτό που θα ακολουθήσει θα είναι ένα πργαμτικά good year. Αυτό τώρα που θέλω από σας, είναι η γνώμη σας για την ταινία. Ιδού το ερώτημα, να τη δω ή να μην τη δω. Να ξέρετε ότι θα σώσετε ένα ούτως ή άλλως χαμένο Σαββατόβραδο...

2 comments:

  1. λοιπόν εγώ εχω να σου πω πως δεν πέρασα κι ασχημα... αυτό που μ'άρεσε πιο πολύ από όλα ήταν τα τοπία, πολύ όμορφες εικόνες. τώρα το story είναι πολύ κλασικό αλλά... αν δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεις! :)

    ReplyDelete
  2. Αχ σε ευχαριστώ παααρα πολύ. Δυστυχώς νομίζω πως δεν έχω κάτι καλύτερο να κάνω,οπότε ο Ridley Scott θα μου κρατήσει καλή παρέα!

    ReplyDelete