Total Pageviews

Sunday, February 13, 2011

NEWS

Χθές το βράδυ μετα από αρκετό διάβασμα που εξακολουθούσε στα μάτια μου να φαντάζει αδιέξοδο, αποφάσισα να δω ''Τα Παιδιά είναι εντάξει''.Annette Bening και Julianne Moore υποδύονται το γκέι ζυεγάρι που αποφασίζει να βάλει στη ζωή του το δωρητή σπέρματος που επέλεξαν για να τεκνοποιήσουν τα δύο τους παιδία 15 και 18 χρονών αντίστοιχα. Μέχρι το σημείο που το είδα έμοιαζε μια συνολικά καλή πρσπάθεια, η οποία αντιμετώπιζε το θέμα της με τη δέουσα αξιοπρέπεια, αλλά και ταυτόχρονα με μια αφέλεια ξεχωριστή και απαραίτητη για την εξέλιξη του σεναρίου μας. Το ζευγάρι είναι μοναδικό και χαρίζει γνήσιες στιγμές συγκίνησης αλλά και εύστοχου χιούμορ. Καλά όλα αυτά, αλλά κάποια στιγμή ο Μορφέας με καλούσε επίμονα... Και έτσι θα καταφύγω και πάλι στην πολύτιμη γνώμη σας, όχι,όχι δεν θέλω να μου πείτε τη συνέχεια αλλά τη γνώμη σας για την ταινία. Σας περιμένω...


Ήθελα τώρα να σας μιλήσω για τα δύο νέα banners στο blog μου. Πάμε πρώτα στο fashiolista που είναι αριστερά. To fashiolista είναι ο παράδεισος των fashionistas και του window shopping. Κάνετε μια ιντερνετική βόλτα στα πιο ωραία μαγαζιά του διαδικτύου και επιλέγετε τι σας αρέσει με τον πιο εύκολο τρόπο, και φυικά το μοιράζεστε με τις υπόλοιπες fashiolistas. Και αν είστε καλή fashiolista θα έχετε και δωράκια. Σας περιμένω στπ προφίλ μου λοιπόν http://www.fashiolista.com/style/sgourg/. Και φυσικά όλες τις επιλογές μου θα τις βλέπετε και εδώ...

Το Live Nea τώρα, δεξιά των κειμένων. Είναι ένα νέο site με ειδήσεις για όλα τα γούστα και τα βαλάντια. Φιλοξενεί χτεσινές δηλώσεις του Γιώργου Λεβέντη, αλλά και ένα θέμα που αφορά και τη μόδα και των έρωτα...Τα μοντέλα της Victoria Secret ποζάρουν καμαρωτές μπροστά στο φακό μόνο με τα εσώρουχα τους παραδίδοντας ιδιαίτερα μαθήματα για την αυριανή σας ημέρα ή καλύτερα νύχτα. Και φυσικά όποιο ''καλό'' νεό μου έρχεται από το Live Nea εδώ θα είμαι να σας το παρουσιάζω!

Καλή σας ημέρα!

No comments:

Post a Comment