Total Pageviews

Wednesday, March 9, 2011

ROCK STYLE

Λένε πως το ντύσιμο αντιπροσωπεύει τη διάθεση μας. Εγω σήμερα δεν ξύπνησα και με την καλύτερη διάθεση. Έχω ανθρώπους και καταστάσεις να αντιμετωπίσω και μια απότομη επιστροφή στην πραγματικότητα να βιώσω σε λίγες μέρες. Γι αυτό και έχω τη διάθεση να βάλω το μαύρο skinny jean μου, το δερμάτινο jacket μου, ενα σκούφο και τα μαύρα wayfarer μου. Φουλ του μαύρου δηλαδή. Έτσι αποφάσισα να σας δείξω μερικές εικόνες που ροκάρουν με τον πιο fashionable τρόπο. Μαύρο, τρούκς, σκισμένα καλσόν, δερμάτινα, φούστες μίνι και μακριά μαλλιά δημιουργούν εικόνες πανέμορφες και ένα απόλυτα σύγχρονο trend.


1 comment:

  1. I LOVE this post. It's so inspirational! Great work :)

    http://www.seren-dip-a-tea.blogspot.com/ Please follow me :D

    ReplyDelete