Total Pageviews

Friday, March 11, 2011

SPRING BAGS 2

Καλημέρα σε όλους σας και χαιρετισμούς από την όμορφη Καστοριά. Ναι ακριβώς αυτοί οι χαιρετισμοί που σας δίνω είναι που εξηγούν τη χθεσινοβραδινή μου απουσία από το blogging. Οικογενειακό Σαββατοκύριακο στην Καστοριά θα περάσω εγώ, χαλάλι λοιπόν σε εσάς που θα ξεφαντώσετε μέχρι πρωίας. Αν και δεν κάνει καλό να παραπονιέμαι καθώς η Καστοριά και η όμορφη λίμνη της με έχουν ήδη αποζημιώσει.


Χθές άφησα το αφιέρωμα μου ημιτελές. Σίγουρα οι ορκισμένες fashionistas θα παρατηρήσατε πως λείπουν 3 μοναδικές όσο και διαφορετικές it-bags από αυτό.


Όλες την κρατάνε, είναι παντού γύρω μας και ήρθε να αντικαταστήσει το χιλιοφορεμένο Luis Vuitton τσαντάκι. Είναι η Alexander Wang Coco Duffel Bag. Σε όποιο χρώμα και να την αποκτήσετε να είστε σίγουρες πως θα είναι το ίδιο υπέροχη.








Δια χειρός Jil Sander έρχεται αυτή η ιδιαίτερη τσάντα και προσπαθεί μετά μανίας να δημιουργήσει trend. Οι fashionistas του εξωτερικού το τόλμησαν. Εσείς θα το τολμήσετε?



Kαι φυσικά από τη μικρή μου λίστα δεν θα μπορούσε να λείπει η αγαπημένη μου τσάντα για την άνοιξη. It was love at first sight for me. Και τώρα που τη βλέπω παντού, οφείλω να σας ομολογήσω πως η ζήλια μου χτυπάει κόκκινο... Είναι Celine και είναι υπέροχη...



No comments:

Post a Comment