Total Pageviews

Monday, April 18, 2011

THEATRE TONIGHT

Το θέατρο Παλάς είναι πάντα όμορφο, καθαρό και πολυτελές. Τώρα θα μου πείτε, τι σχέση έχει αυτό με τη μόδα και το blog; Έχει σχέση με τη χθεσινή μου έξοδο. Πήγα λοιπόν να δω τη νέα παράσταση του Δημήτρη Παπαιωάννου, Μέσα. Δε δηλώνω θεατροκριτικός, ούτε ειδήμων, αλλά αυτό που είδα εγώ ήταν ένας ταλαντούχος άνθρωπος με μια ωραία ιδέα, που όμως την τράβηξε αποτα μαλλιά καταλήγοντας να παίζει με τα νεύρα του κοινού του και να προκαλεί ατέρμονα χασμουρητά. Αυτά για τον ταλανταούχο Κύριο Παπαιωάννου... Ας πάμε στα outfit που επέλεξα εγώ και η αδερφή μου. Ήταν ένα χειμωνιάτικο και βροχερό απόγευμα και ανάλογες ήταν και οι επιλογές αν εξαιρέσει κανείς την υπέροχη φούστα της αδερφής μου. Πώς σας φαίνονται;


Yesterday  I went with my sister to a theatre show with my sister. We didn't exactly love the show, but we had a good time. In Athens the weather was really cold and rainy so our outfits were winter outfits... How do you like them?






No comments:

Post a Comment