Total Pageviews

Monday, May 23, 2011

SUMMER NIGHTS

Μόνο μπροστά... Αυτό είναι το moto των ημερών μου. Και τι έχει μπροστά; Ναι, ναι έχει μια εξεταστική (αλλά σας παρακαλώ μη μου το υπενθυμίζετε). Μετά από αυτή όμως έχει μερικές ημέρες στη Θεσσαλονίκη που έχω χρόοονια να επισκεφτώ, beach bars, καφέδες στην παραλία, αγκαλιές με την Ίρμα και ατελείωτες ώρες με την αδερφούλα μου... όχι, δεν έχει μόνο αυτά. Μετά από μερικές μέρες απόλυτης χαλάρωσης, ξεκινάει πάλι το διάβασμα, αλλά είμαι έτοιμη να κλείσω εισιτήρια για Επίδαυρο, αλλά έχω και έναν ακόμη ''πονηρό'' σκοπό, δεν θα αφήσω beach bar της παραλιακής για beach bar της παραλιακής... Και μετά London calling. 3 ολόκληρες εβδομάδες στο Λονδίνο και έχω ήδη κλείσει εισιτήρια για την παράσταση Richard III με τον Kevin Spacey σε σκηνοθεσία Sam Mendes. Aυτά έχει το δικό μου ''μπροστά''.... Γεμίστε και σεις το δικό σας ''μπροστά'' και σβήστε ότι σας πάει πίσω και ότι σας πίκρανε. Γυρίστε σελίδα μαζί με εμένα και αφήστε το βιβλίο ανοιχτό γιατί είμαστε όλοι μας στην αρχή του...

Και επειδή είμαστε όλες αδιότθωτες fashionistas αποφάσισα από δω και πέρα να σας δείχνω μόνο καλοκαιρονές φωτογραφίες και όλα μου τα outfit να έχουν μια αύρα απόλυτα καλοκαιρινή... Μόνο έτσι θα σας πείσω πως το καλοκαιράκι έχει μπει για τα καλά...


I 've taken a huge decision. I will only show you pictures of summer outfits. I am trying to convince myself and all of you that summer is here and summer outfits are the perfect way to do it...






1 comment: