Total Pageviews

Sunday, July 10, 2011

AT LAST...

Θα ήθελα να συνεχίσω την προηγούμενη μου ανάρτηση σα να μη συνέβη τίποτε... Όχι δεν συνέβη κάτι τραγικό που να κρύβεται πίσω από τη μίνι εξεφάνιση μου. Το μη τραγικό λοιπόν αυτό που ήλθε και παρήλθε με γοργούς ρυθμούς ονομάζεται εξετστική. Έφυγε όμως και εγώ είμαι πάλι εδώ... Με γεμάτες μπαταρίες, λίγο μαυρισμένη και με τη καλύτερη μου διάθεση εδώ και πολύυυυ καιρό είμαι έτοιμη να ξεκινήσω τις διακοπές μου. Τα Γιάννενα ήταν όμορφα όπως πάντα και αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες που κατάφερα να βγάλω εδώ και καιρό. Πως σας φαίνεται το καλοκαιρινό μου outfit?

My exams are finally over an I am back, happy and ready for my vacations. What do you think of my summer outfit?





1 comment:

  1. poli omorfa ta giannena!!kouklitsa...ante vre k anisixisame!!kala apotelesmata tora...:D

    ReplyDelete