Total Pageviews

Thursday, August 25, 2011

BABY DOLL.

Αυτό το καλοκαίρι συνειδητοποίησα πολλά. Ένα από αυτά ήταν πως μου είχε λείψει ο κινηματογράφος και η μαγική του δύναμη. Πολλά έιχα χάσει το χειμώνα και ένα από αυτά ήταν ένας από τους καλύτερους μου φίλους.... Ευτυχώς δεν μου κράτησε καμιά κακία και τη στιγμή που τον χρειάστηκα ήταν εκεί με τη ζεστή του αγκαλιά ορθάνοιχτη. Εγώ φυσικά μιλάω για τον κινηματογράφο, αν όμως δεν μοιράζεστε το δικό μου πάθος πάρτε μια αγκαλιά όλους εκείνους τους φίλους που αφήσατε στην άκρη λόγω καλοκαιριού και να ξέρετε πως η αγκαλιά τους θα είναι εκεί ακριβώς όπως και εκείνη του δικού μου...

These days I am really enjoying spending time with my family and seeing some wonderful movies. This is my yesterday outfit. What do you think of it?







No comments:

Post a Comment