Total Pageviews

Sunday, January 30, 2011

KYΡΙΑΚΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Όπως διάβασα κάπου η Κυριακή είναι απλά το γλυκανάλατο sequel της συναρπαστικής υπερπαραγωγής με τίτλο "Σάββατο". Εμένα το Σάββατο μου δεν έμοιαζε σε τίποτα με τπερπαραγωγή,άρα μοιραία και η Κυριακή μου δεν μπορεί να χαρακτηριστεί. Αυτά ακριβώς τα καλά έχουν τα Σάββατα που περνούν με πολύ διάβασμα και άσκποες βόλτες από το σαλόνι στο δωμάτιο και τουμπαλιν. Να λοιπόν τα νέα που σας έχω για σήμερα.

Η Mary Katrantzou θεωρείται από τις πιο ελπιδοφόρες και φρέσκιες σχεδιάστριες. Και δεν σχεδιάζει μονάχα τα φορέματα των επίδοξων next top models, αλλά έχει ανοίξει για τα καλά τα φτερά της στο χώρο της παγκόσμιας μόδας. Αυτό αποδεικνύει και η επερχόμενη συνεργασία με το βρετανικό Topshop. Εγώ σας εξασφάλισα ένα μικρό preview.



To επόμενο νέο μου προκάλεσε ένα ειρωνικό μειδίαμα για τους φίλους μας τους Αμερικάνους και την κουλτούρα τους. Θέλουν λέει να αφαιρέουν τις βωμολοχίες από το Λόγο του Βασιλιά καθώς αυτή τη στιγμή η ταινία θεωρείται ακατάλληλη κάτω των 17. Για ποιό λόγο ο θεός και η ψυχή τους το ξέρει μόνο. Η ταινία διαθέτει μονάχα κάποια ελάχιστα ''βρωμόλογα'' και κατα τα άλλα διακαταχέται από έναν απόλυτο καθωσπρεπισμό (με την καλή πάντα έννοια). Μάλλον δτην απέναντι όχθη του Ατλαντικού έχουν μια άλλη αντίληψη για την τέχνη και το περιεχόμνο της...


Eδώ και χρόνια πιστεύω πως αν έχεις δει μια αμερικάνικη ταινία που έχει να κάνει με εξορκισμούς τις έχεις δει όλες. Οι πρώτες κριτικές που μας έρχονται όμως για το Rite με πρωταγωνιστή (ποιόν άλλο)τον Anthony Hopkins μοιάζουν αρκετά ενθαρρυντικές.

No comments:

Post a Comment