Total Pageviews

Monday, January 31, 2011

MARC JACOBS VS TOM FORD

Η ανάρτηση μου αυτή δεν έχει σκοπό να συγκρίνει τη σχεδιστική δεινότητα των δύο κορυφαίων σχεδιαστών, αν και θα μου επιτρέψετε να εκφράσω την προτίμηση μου για τις εκάστοτε συλλογές του Tom Ford.

Eίναι και οι δύο κοντά στα 50, αλλά παραμένουν απόλυτα γοητευτικοί (ναι ίσως και για τα δύο φύλα, αλλά οι σεξουαλικές τους προτιμήσεις δεν θα αποτελέσουν αντικείμενο της παρούσας ανάρτησης). Σκοπός λοιπόν της ανάρτησης είναι -τόσο πεζά- το ποιός είναι πιο γοητευτικός. Αν θέλετε νικητής να αναδειχθεί ο Tom Ford στείλτε TF στο 1990, ενώ αν θέλετε νικητή τον Marc Jacobs στείλτε MJ στο 1990. Φυσικά και αστειεύομαι...

For your consideration εγώ είμαι φανατικά υπέρ του Marc Jacobs. Αυτός ο Tom Ford πολύ αριστοκρατικός-ξενέρωτος βρε παιδί μου...

TOM FORD




MARC JACOBS



No comments:

Post a Comment