Total Pageviews

Friday, February 4, 2011

INSPIRATION

Μετά από μία γεμάτη και κουραστική χθεσινή μέρα, πέρασα ένα λίαν ευχάριστο βράδυ. Τελευταία μοιάζει όλος μου ο κόσμος να βρίσκεται μέσα στον υπολογιστή μου. Αυτό δεν με ανησυχεί για δύο λόγους. Ο πρώτος κυκλοφορεί και οπλοφορεί και λέγεται εξεταστική, ο δεύτερος είναι πως ξέρω πως όλα όσα λατρεύω και βρίσκονται έξω από τους τέσσερις τοίχους του σπιτιού μου και του αναγνωστηρίου θα είναι εκεί και θα με περιμένουν να επιστρέψω δριμύτερη. Μερικά αποτελέσματα της χθεσινής μου διαδικτυακής περιπλάνησης τα μοιράστηκα μαζί σας. Τα υπόλοιπα είναι εδώ τώρα. Και είναι οι εμφανίσεις και οι εικόνες που με εμπνέουν και με αφήνουν κολλημένη μπροστά στην περιβόητη αυτή οθόνη του PC μου.












4 comments:

  1. To Jil Sander της Drew Barrymore δεν είναι υπέροχο????

    ReplyDelete
  2. ^Πολύ όμορφο πράγματι! Αυτό το χρώμα ή σε καταστρέφει ή σε απογειώνει πάντως!
    Μου αρέσει και η εμφάνιση της Βlake Lively ακόμη!

    ReplyDelete
  3. Nαι πράγματι, είναι ρίσκο! Αλλά της πήγε γάντι. Η Blake Lively μ αρέσει πάντα, αν και τελευταία έχω αρχίσει να προτιμώ μάλλον τη Leighton Meester στυλιστικά. Μάλλον είναι και το καστανό που μου κάνει κάπως πιο οικείο!

    ReplyDelete