Total Pageviews

Friday, February 4, 2011

H ΓΟΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΧΑΚΙ

Σήμερα κάπου ανάμεσα στη βιασύνη και στο άγχος μου ανακάλυψα στη ντουλάπα μου ένα χακί παντελόνι. Ήταν κάπου θρονιασμένο ανάμεσα σε μπλούζες και πανωφόρια μακριά από τα υπόλοιπα μου παντελόνια. Μάλλον κάπως έτσι το είχα κι εγώ λησμονήσει. Μόλις βρήκα κι ένα υπέροχο καρό πουκαμισάκι και τα λατρεμένα biker boots μου δεν άργησα να το τιμήσω φορώντας το ξανά μετά από καιρό. Και αποφάσισα να σας μιλήσω για τη γοητεία του χακί. Το μιλιτέρ δεν είναι η τελευταία λέξη της μόδας. Ακριβώς αυτό λατρεύω στο χακί. Ναι δεν είναι η τελευταία λέξη της μόδας, αλλά με ένα μαγικό συνδυασμό μπορεί να γίνει. Είτε skinny (όπως το δικό μου) είτε baggy προσφέρεται για τα πάντα. Μπορεί να γίνει από το απόλυτο girly και να αποθεωθεί με το απόλυτο rock. Επενδύστε λοιπόν σε ένα χακί παντελόνι και να είστε σίγουροι πως θα σας αποζημιώσει. Εγώ παραμένω ευτυχής που ανακάλυψα το δικό μου στη ντουλάπα μου και συνεχίζω με το γολγοθά που ονομάζεται Ιδιαωτικό Διεθνές...





No comments:

Post a Comment