Total Pageviews

Tuesday, February 1, 2011

NEWS

Μετά από ένα γεμάτο και κουραστικό πρωινό, επέστρεψα, έφαγα το κουλούρι μου και αποφάσισα να επιστρέψω στο αγαπημένο μου blog και σε όλους εσάς.

Η Keira Knightley δήλωσε πως είναι μια από μας. Τι εννοώ; Έχει σίγουρα αρκετά εκατομμύρια στη τράπεζα, παρόλαυτα όμως διστάζει να ξοδεύει υπέρογκα ποσά για ρούχα. Και όταν το πράττει οι τύψεις τη χτυπούν με μανία. Κάτι μου θυμίζει αυτή η ιστορία...That' s the story of my life, αλλά και κάθε fashionista's. Δεν ξέρω αν το νέο αυτό σας αγχώνει ή σας ανακουφίζει, εγώ όμως όφειλα να σας το μεταφέρω.


To post-apocalyptic βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, the stand, μας ετοιμάζουν τα στούντιο του Χόλιγουντ. Μια ιστορία που εκτυλίσσεται στο απώτερο μέλλον, αφότου ένας ιός εξσφανίσει το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού των ΗΠΑ και μας παραθέτει παράλληλες ιστορίες των επιζόντων. Στοιχηματίζω σε μια διαστροφική ιστορία, φτιαγμένη για τα στούντιο του Χόλιγουντ και για τις εκάστοτε τάσεις προς την υπερβολή. Εγώ χωρίς να ξέρω cast και σκηνοθέτη, δεν περιμένω και πολλά.


H 14χρονη πρωταγωνίστρια του Τrue Grit Hailee Steinfield με μια υποψηφιότητα για Όσκαρ στο τσεπάκι της είναι σίγουρα μια πολλά υποσχόμενη ηθοποιός. Το νέο δεν είναι αυτό, το νέο είναι οι ενδυματολογικές της επιλογές. Ένα νέο style icon γεννιέται μπροστά στα μάτια μας. Έχει ήδη φορέσει Calvin Klein, Moschino και Μarc Jacobs, ενώ με το Prada colourful φόρεμα της στα SAG Awards έκλεψε τις εντυπώσεις και από πεπειραμένες fashionistas.




No comments:

Post a Comment