Total Pageviews

Sunday, January 23, 2011

ΝΕΑ

Η Kυριακή είναι ίσως η πιο ξένοιαστη μέρα της εβδομάδας. Βόλτες, καφέδες, ηλιοβασιλέματα, κυριακάτικες εφημεριδές, οικογενειακά γεύματα, ενίοτε ποδοσφαιρικά απογεύματα κάνουν την Κυριακή να μοιάζει στα μάτια μου ολότελα διαφορετική.

Βέβαια για τη σημερινή μου Κυριακή όλα αυτά μοιάζουν με όνειρα θερινής νυκτός. Η εξεταστική πλησιάζει επικίνδυνα και τόμοι βιβλίων με κοιτούν στα μάτια απειλητικά και απειλούν να με πλακώσουν αν δεν τους αφιερώσω ολόκληρη τη μέρα μου. Το μόνο που δεν μου στέρησαν λοιπόν σήμερα ήταν οι διαδικτυακοί μου περίπατοι.

Να λοιπόν τι ανακάλυψα σήμερα.

Ο πατέρας του Lost ετοιμάζεται πυρετωδώς για την καινούρια του δουλειά υπό το όνομα Alcatraz. Ακούω πως θα γυριστεί στις πραγματικές φυλακές του Alcatraz και θα έχει και πάλι κάποια μεταφυσική χροιά. Α, και στο cast του θα είναι και πάλι ο Jorge Garcia ή κατά κοσμο Hurley. Eλπίζω σε κάτι ολότελα φρέσκο που θα με κρατήσει καθηλωμένη και όχι σε μια απομίμηση του Lost. Nα και ο Jorge Garcia για όσους λησμόνησαν το πρόσωπο του.


Στα λίγα μου σημερινά ευρήματα συγκαταλέγονται και οι δυο αυτες ενδιαφέρουσες εμφανίσεις από την πρεμιέρα του no strings attached στη Νέα Υόρκη.


No comments:

Post a Comment