Total Pageviews

Monday, January 24, 2011

THE DAILY FASHION REPORT

Διαδικτυακοί περίπατοι και Άγιος ο Θεός... Μετά από μια κουραστική μέρα τίποτα δεν αγαπώ περισσότερο. Μια ανασκαφή λοιπόν στα άδυτα του διαδικτύου και νιώθω άλλος άνθρωπος.
Σήμερα (δηλαδή πριν λίγο) ανακάλυψα ένα ακόμη style icon. Διάσημο μοντέλο η Ginta Lapina ξεχωρίζει και με το στυλ της και εκτός πασαρέλας. Ο ορισμός του rock chic με μια νότα casual στυλ ξεδιπλώνεται μπροστά στα μάτια σας.






Mια ξεχωριστή διαφημιστική καμπάνια επιφυλάσσει η Prada για τους φαν της. Όχι δεν επιστρατεύει μοντέλα, αλλά σκιτσογράφους. Και τι κάνουν αυτοί; Μα φυσικά σκίτσα.


Christian Dior- οι προτάσεις του για την άνοιξη. Αφήστε την ηττοπάθεια. Βγείτε από τα ρούχα σας και μπείτε σε μαγευτικές τουαλέτες. Νιώστε γυναίκες παλιάς κοπής. Νιώστε όμορφες,αισθησιακές και θα αγαπήσετε το στυλ του Christian Dior, όπως το ερωτεύτηκα κι εγώ με την πρώτη ματιά.






H Fleur Delacour του Harry Potter ή αλλιώς Clemence Poesy εξελίσσεται σε fashion icon και ο φακός της αμερικάνικης Marie Claire είναι σίγουρα ερωτευμένος μαζί της.






Δύο εμφανίσεις της αγαπημένης μου Kate Bosworth και μία της Leighton Meester μονοπώλησαν το ενδιαφέρον μου για σήμερα.




Kαι για να τελειώσω ένα μικρό μαραθώνιο μόδας σας έχω μια εμφάνιση σημερινή η οποία μου προκάλεσε άφθονο γέλιο. Η κοπέλα είναι ανεπίδεκτη μαθήσεως. Επιβεβαιώνει πάντως τη θεωρία μου πως στυλ και χρήμα είναι δύο έννοιες ανεξάρτητες που απλά ενδέχεται να ταυτιστούν όσο και να βαίνουν παράλληλα για μια ζωή.

No comments:

Post a Comment