Total Pageviews

Thursday, January 6, 2011

TO WISH LIST ΤΩΝ ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ

Για όλο τον κόσμο ο Άγιος Βασίλης έρχεται τα Χριστούγεννα. Και όπως κάθε κανόνας έχει και αυτός την εξαίρεση του. Συγγνώμη, τη λαμπρή εξαίρεση του εννοούσα. Μα φυσικά αναφέρομαι στις απανταχού fashionistas που αμέσως μετά τα Χριστούγεννα ξεχύνονται κατά μιλιούνια σε εμπορικούς δρόμους, για να δώσουν τη μάχη του σωστού νούμερου και τον αγώνα δρόμου για τα τελευταία κομμάτια που περίμεναν υπομονετικά μια ολόκληρη σεζόν για να αποκτήσουν. Ακριβώς σε αυτή την κατάσταση υπέρτατης αδημονίας βρίσκομαι και έγω. Περιμένω τη Δευτέρα και η Δευτέρα με περιμένει. Θα αναμετρηθούμε ένας προς έναν. Ακριβώς σε αυτή μου την αναμέτρηση με τη Δευτέρα και τις βιτρίνες της αποφάσισα να αναφερθώ. Όπως κάθε πρακτικό μυαλό (εγώ δεν είμαι) έφτιαξα μια λίστα από όσα θέλω μετά την αναμέτρηση αυτή να δω κρεμασμένα στη ντουλάπα μου. Επειδή όπως σας είπα δεν είμαι πρακτικό μυαλό, ίσως ο χαρακτήρας αυτής της λίστας να είναι τελικά λίγο ή πολύ ακαδημαικός, εγώ όμως όφειλα να τη μοιραστώ μαζί σας.

1) Eδώ και καιρό προσπαθώ να βρώ το κατάλληλο καφέ παλτό. Δυστυχώς το ένα μου ξινίζει και το άλλο μου βρωμάει. Φυσικά γνωρίζω την αιτία που συμβαίνει αυτό και σας την παρουσιάζω ακριβώς από κάτω.

Αυτό το chloe καμηλό παλτό είναι η αιτία που μένω ανικανοποίητη. Όμως τώρα που το πήρα απόφαση τίποτα δεν με σταματά. Ιδού μάλιστα και μια πιο οικονομική έκδοση για όσους προτιμούν το internet shopping, από το www.storets.com.

  
2) Φούστες και φορέματα. Εδώ θα πρέπει να ζητήσω τη βοήθεια σας. Ομολογώ πως σε αυτό τον τομέα έχω μείνει κάπως πίσω. Ως συνεπής λοιπόν φοιτήτρια, κάθε πρωί τρύπωνα κυριολεκτικά σε ένα skinny jean και φόραγα στα γρήγορα ένα ζευγάρι minnetonka ή biker boots, μια πλεκτή μακριά ζακέτα και έφευγα στα γρήγορα για μάθημα. Κάπως έτσι η μάστιγα του skinny jean κατέκτησε και τις βραδυνές μου εμφανήσεις, με αποτέλεσμα να μην επενδύσω σε φούστες και φορέματα. Νομίζω όμως πως τώρα πια έχει φτάσει και η ώρα για αυτές τις επενδύσεις.
 Eγώ θα έλεγα ναι σε μια μίνι φούστα όλο τούλι. Είναι sexy, είναι chic και πολύ ρομαντική...
 
 Tι θα λέγατε για μια μάξι φούστα. Είναι ένα από τα τελευταία must της μόδας του '10 αλλά και του '11. Εγώ δεν το έχω τολμήσει ακόμη. Περιμένω φώτο από όλες εσάς τις τολμηρές στο sgourg@hotmail.com και να είστε σίγουρες πως θα της δείτε δημοσιευμένες πολύ σύντομα.
Και φυσικά για το χειμώνα που έρχεται (ή φεύγει;;;) ένα πλεκτό φόρεμα- φούστα δεν είναι υπέροχο. Μάξι, μίνι, μίντι θα σας ζεστάνουν και θα σας χαρίσουν πολλούς στυλιστικούς πόντους ταυτόχρονα.
3) Shoes, shoes, shoes που αναφωνούσε το πάλαι ποτέ η φίλη μας η Carrie. Eπειδή ακόμη αναφωνούμε το ίδιο εμείς, αλλά και το Alpha δεν μας ξεχνά παρέχοντας μας την ευκαιρία να το ακούμε δια του στόματος της πρώτης διδάξασας κάθε βράδυ θα ήθελα από τον 'Αγιο Βασίλη της μόδας να μου φέρει ένα ζυγάρι μπαλαρίνες Lanvin. Υπόσχομαι να είμαι καλό κορίτσι, να με διακατέχει το απόλυτο πνεύμα οικονομίας και να μην της βγάλω από τα πόδια μου.
Bέβαια πια από μας μπορεί να αποχωριστεί τα high heels, εγώ πάντως όχι. Θα επενδύσω λοιπόν σε ankle boots. Ankle boots απλά μαύρα, απλά καφέ, με κορδόνια, με τρούκς, με λεπτό τακούνι, με χοντρό τακούνι... Φυσικά αυτά όλα είναι όνειρα θερινής νυκτός (ή καλύτερου χειμερινού απομεσήμοερου)... Αχ...

Με αυτό Αχ... θα τελειώσω προς το παρόν και καθώς η λίστα μου βρίσκεται ακόμη υπό διαμόρφωση θα επανέλθω δριμύτερη πολύ σύντομα. Να έχετε ένα υπέροχο απόγευμα!!!



No comments:

Post a Comment