Total Pageviews

Friday, January 7, 2011

WISH LIST ΕΚΠΤΩΣΕΩΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ

Αφού έκανα μία σύσκεψη με ον εαυτό και αφού (δεν) κατάφερα να χαλιναγωγήσω τις καταναλωτικές μου τάσεις πήρα τη μεγάλη απόφαση να συνεχίσω.

4) Δυστυχώς ή ευτυχώς θα πρέπει τώρα να σας πάω στις τσάντες. Εδώ για μένα μια ladylike τσάντα θα ήταν ότι πρέπει. Για την ακρίβεια έχω εδώ και καιρό ερωτευτεί τη Dolce and Gabbana Μiss Sicilly. Moυ κάνει κάτι από τη γοητεία της Monica Vitti με το σεξαπίλ της Μαλένα και την πνευματώδη ομορφιά της Ingrid Bergman... Kαι φυσικά αυτή που έχει διαταράξει ο βραδυνό μου ύπνο, είναι η αυτού μεγαλειότης, Alexa Chung με την Alexa bag από τον οίκο Mulberry. Nαι, ναι ξέρω πως διάγουμε δύσκολους καιρούς, όμως τώρα πιο πολύ από ποτέ δεν χρειαζόμαστε τα όνειρα... Ονειρευτείτε λοιπόν χωρίς τύψεις.




5) Kαι φυσικά επειδή όπως είπαμε χτές, η λίστα μου είναι υπό διαμόρφωση, θα σας γυρίσω στα jackets. To πιο hot jacket της σεζόν είναι με διαφορά το biker, ειδικά αυτό με το sheepskin από μέσα. Σε καφέ ή σε μαύρο με ένα smokey eye (βαρύ ή ελαφρύ) θα σας βγάλουν κάτι παραπάνω από ασπροπρόσωπους ολόκληρη τη μέρα.


6) Και για το τέλος σας άφησα το κοσμοαγάπητο πια ZARA. Εγώ δεν θα παραλείψω μία και δύο και δέκα επισκέψεις. Εκεί θα βρείτε τις καλύτερες προσφορές. Ρούχα για όλες τις ώρες  βγαίνουν κυριολεκτικά στο σφυρί. Τρέξτε γρήγορα λοιπόν γιατί μονάχα οι πιο γρήγορες θα ανταμειφθούν...

Αλλιώς ξεκίνησα να γράφω, αλλιώς κατέληξα. Είχα σχεδόν αποφασίσει να επικεντρωθώ σε οικονομικές προτάσεις. Τελικά όμως και πάλι παρασύρθηκα στη δίνη της υψηλής μόδας. Ας μην ξεχνάμε όμως πως οι πασαρέλες και τα fashion shows είναι και θα είναι η μεγαλύτερη έμπνευση. Ναι λοιπόν, είμαι ερωτευμένη με την υψηλή μόδα και ορκίζομαι σε πείσμα των καιρών να διατηρήσω άφθαρτο τον δυνατό, αλλά πλατωνικό αυτό έρωτα...

No comments:

Post a Comment